· 

Dit was het dan. Het is voorbij. Het einde van een tijdperk!

Sinds 2016 huppel ik rond op deze plek. Shotjes atten cocktails drinken, dansjes doen en mee blèren op alle hits die er gedraaid worden. 

Binnen een paar maanden werd deze plek mijn werk. Shotjes atten veranderde in shotjes maken, cocktails drinken veranderde in cocktails shaken en ga zo maar door. 

Ik draaide mee in de leukste en gezelligste feesten, werkte in een leuk team en had de tijd van mijn leven.



Ik leerde in een klap zo verschrikkelijk veel als het gaat om de horeca. Ik draaide dag diensten en nacht diensten. Opende de bar, sloot de bar. Bouwde een band op met de gasten en probeerde hen te voorzien van een mooie avond voor in de boeken. 



Na iets meer als een half jaar gingen we naar Bols, om een waanzinnige cocktail workshopte volgen. Waar wij met een deel van het team leerde hoe we op de perfecte manier cocktails konden serveren, en ze uiteraard maken. En als kers op de taart dronken we ze een voor een op. Een feestje haha.



 

Carnaval was mijn mooiste werk week. Een drukte waar niet tegen aan te werken was, en toch was iedereen tevreden. Een week van weinig slaap en heel erg veel werk. Maar zo tof!


Helaas hield mijn avontuur na de carnaval op. Het was tijd voor wat nieuws. En het was tijd om eindelijk op dat terras te zitten en mee te zuipen met de gasten. De andere kant van het genieten in een bar.

Ik maakte weer de leukste feestjes mee, maar dan als gast. Ik deed de waanzinnige cocktail workshop die in de bar gegeven werd, ik dronk alle lekkere cocktails en werd zoals ze dat noemen een stam gast.



 

Echt los laten heb ik nooit gekund.

Deze bar heeft mij altijd een veilig gevoel gegeven. Ook ik met mijn 51 persoonlijkheden mag hier zijn wie ik ben...

En dan ineens is dat klaar. Area015 sluit in de avond zijn deuren. Delft verliest hier mee een hele fijne plek, waar je mag zijn wie je bent, waar je niet te veel betaald, waar je altijd plezier beleefd of je nou met 2 of met 100 personen bent.



De sunny side up? Van twee dagen per week, is Area015 nu 4!! Dagen per week open, van 10.00uur tot 18.00 uur.
Wij vaste stam zijn dus nog niet helemaal verloren.



 

 

De nachten doorhalen zit er niet meer in, maar wakker worden met een lekkere uitsmijter, broodje hamburger of over heerlijk broodje kip is een heerlijk vooruitzicht.

Reactie schrijven

Commentaren: 0