· 

You say Goodbye, I say Hello!

Het is weer bijna zo ver, de jaar wisseling. Een mooi moment om terug te blikken op het afgelopen jaar. Wat oh wat is het een bewogen jaar geweest.

In Januari, Bij ons op het werk heersde de buikgriep. Dat houd in dat alle afdelingen per direct gesloten worden en dat je beschermd zorg levert. We liepen weten lang me schorten, handschoenen en mondkapjes. Verschrikkelijk!
Ook trad ik ik Januari op in de Efteling met Showband Glaz, Dat was een leuke first timer!

In Februari, Met Dameskapel 3igenwijs naar Breda, waar wij met de Klinkers en t Zootje 3 gezamelijke nummers speelde, dat was zo gaaf!
Ook was Februari de maand van de Carnaval. Bier, bier en nog eens bier!
Hierna helaas het slechte nieuws dat de bar zou gaan sluiten.
Ook werd mijn moeder in Februari weer geopereerd. Een spacer.. in de hoop dat haar volgende protese wel zou pakken.

In Maart ronde ik mijn opleiding af. Ik behaalde met veel moeite (door wisseling van werkplek) mijn examens

In April ondertekende ik mijn Diploma. Eindelijk Helpende!
Ook was dit het eerste jaar waar bij ik met koningsdag niet hoefde op te treden. Koningsdag is best saai!
Ook was ik met Dameskapel 3igenwijs weet in Heemskerk te vinden! Voor het 3e jaar speelde wij voor de G-judo

Ook was dit de maand dat ik overspannen raakte en er even heel veel drama op mijn pad kwam..

In Mei liep ik mijn eerste hardloopwedstrijd. De Golden ten loop. Ik liep 5KM in 49.23 min. Geen top tijd, maar ook geen bezemwagen! Ik ben nog altijd trots!
Ook kreeg mijn moeder een nieuwe knie. Maar helaas, ook deze had geen behoefte aan blijven zitten

In Juni ging ik met Dameskapel 3igenwijs naar Hellevoetsluis. Een optreden dat ik niet snel vergeten zal... Mijn trompet ging daarna even uit logeren bij de monteur gezien die niets meer deed.... Auw!

In Juli hadden we eindelijk een warme week. ZOMER!!! BBQ en zwembad. Maar tegen de tijd dat je dat besefte was de warmte weer gevlogen.  
Ook speelde ik voor het eerst op het varend corso. 3 dagen op pad met Showband Glaz. Wat heb ik daar van genoten zeg! Volgend jaar doen we 4 dagen!

In Augustus was het grote afscheid. 31 Augustus sloot Area015 zijn deuren, en daar bij mijn 2e thuis. Wat was dat heftig zeg!
Ook ging ik in deze maand weer werken. Kleine stapjes naar uit eindelijk een 7 op 7 af reeks. Daar ben ik nog altijd blij mee

In Oktober hielp ik mee in speeltuin de Bras met Halloween. Lekker griezelen!!!

In November Zat ik een weekend in Texel met Dameskapel 3igenwijs. Wederom weer voor de G-Judo. Wat is dat toch fantastisch om te doen! Ook gingen wij daar naar een brouwerij en maakte we onze eigen likeur! Als ik er aan denk krijg ik zin in een glaasje O=)
Ook was in Zwarte piet bij Glaz. De discussie is zo heftig geworden dat ik besloten heb dat dat gelijk mijn laatste keer zwart was. 

En dan zijn we weer bij December. 
Deze maand liep ik de santa run, 3KM in 25.56 minuten.
Behaalde ik de 100(!!!!!!) Volgers op FB en de 116(!!!!!!!) op insta!
Kreeg mijn moeder weer een nieuwe knie en deed ik mee aan de artist challenge. 
Ook is dit de maand waar in mijn leven veranderde. En als dit zo blijft zullen jullie daar snel meer over horen :)

En laat ik niet vergeten, Het was HET jaar voor Lou's Life en Lou's Live! De leukte stap die ik gezet het dit jaar en volgend jaar zeker verder uitbreid <3 Bedankt aan mijn trouwe volgers!

Het was weer interessant, maar ik ben ook weer blij dat het er op zit. Op naar 2020, ik voel een mooi vooruitzicht <3

Reactie schrijven

Commentaren: 0