· 

So many shoes

Schoenen, ik ben er gek op! Ik heb zeker 40 paar en geen een is het zelfde.

Schoenen die comfortabel zitten, schoenen die je outfit compleet maken en schoenen voor de nette toutch,

Vandaag voegde ik een mooi nieuw paar aan mijn collectie toe en dacht, laat ik mijn top van de collectie eens delen...

Mijn alltimers. Witte adidasjes met roze strepen. Comfortabele sneekers die overal bij passen en eigenlijk altijd rondslingeren in huis.

Heerlijk om op te werken, om boodschappen op te doen of op te wandelen.

Makkelijk om in te stappen en maken mijn casual look altijd weer compleet

Mijn roze nike's.

Mijn favorieten voor mijn vrije tijd.

Soms wil je wat anders als je go to shoes, maar toch een casual, lekker zittend schoentje.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze te weinig draag maar als ik ze draag geniet ik daar ook vol op van.

 

Mijn hoogste schoenen,

Een haak van zon 25 centimeter,

comfortabel? Absoluut niet! Maar zo'n schoen mag gewoon niet ontbreken in je collectie!

Als ik ze al draag is dat onder een jurk of toch weer onder die casual look om het iets netter te maken

Mijn favoriete hakken.

Deze mooie leren boots passen eigenlijk overal onder.

Ze lopen heerlijk en zien er ook nog eens netjes uit.

Dit was echt een top aankoop!!!

Mijn meest afgetrapte sneekers.

Deze nike's hebben echt al heel wat kilometers gehad.

Heerlijke schoenen om op te werken of even snel aan te trekken.

Inmiddels draag ik ze niet meer, ze zijn echt op

Maar weg gooien kan ik nog niet over mijn hart verkrijgen, je weet nooit waar ze nog goed voor zijn

Mijn stoerste schoenen.

Deze Doc Martens zijn toch wel de toppers uit mijn collectie.

Doc's mogen gewoon echt niet ontbreken aan je schoenen kast!!!

Een heerlijke boot, die goed zit, stevig is en overal bij staat!!

Onder jeans, rokjes, jurken het kan allemaal. 

en dan, de cremé de la cremé, Mijn nieuwste aanwinst.

Deze Tommy's voegde ik vandaag toe aan mijn collectie,

Een mooie casual sneaker.

Voorlopig voor de vrije tijd en uit eindelijk zal ik er op gaan werken.

Want Damn hey! Deze zitten fantastisch!!!!!

En ook deze zijn weer in alle stijlen te combineren <3

Reactie schrijven

Commentaren: 0