· 

What's in my bag

Ik heb dit van af dag een een interessante hype gevonden.

Je krijgt een klein kijkje in iemands prive leven. Vrouwen tassen zitten altijd vol met van alles en niemand vraagt er ooit naar maar stiekem willen we van elkaar weten wat er in zit. Nou kom maar op, stap mijn leven maar in.

Ik laat jullie niet 1 maar 3 tassen en de inhoud zien!!! De inhoud is inderdaad van het moment dat ze in gebruik zijn.

Dit is mijn, ik ga niet ver maar wil toch mijn tas bij mij hebben tas. 

Een klein compact schouder tasje waar de belangrijkste dingen in zitten.

Wat zit er in:

  • paspoort
  • Portomonee
  • pijn medicatie
  • lippen balsem
  • hand alcohol
  • Oordoppen
  • Aansteker
  • Mondkapje
  • huissleutels

Mijn handtas. Deze tas van de van Haren pak ik als ik ergens op bezoek ga of langer op pad ben. Nu is het toevallig deze tas maar deze wisselt regelmatig. Wat zit er in?

 

  • Paspoort
  • Portomonee 
  • Mondkapje 
  • Huissleutels
  • Fietssleutels
  • Hand alcohol 
  • kauwgom
  • tandenstokers
  • fles (met water of sap)
  • labello
  • handcreme
  • zonnenbril
  • aansteker
  • pleisters
  • pijn medicatie
  • Oordoppen

Deze Cowboybag gebruik ik het liefst voor mijn werk, 

Hij heeft meerdere vakken en bied daarmee de juiste ruimte voor deze enorme stapel spullen die ik mee sleep naar iedere dienst.

What's in it?

 

  • Etui met pennen
  • Deodorant
  • Oordoppen
  • Pleisters
  • Pijn medicatie,
  • Handcremé
  • Zonnenbril
  • Portomonee
  • Paspoort
  • Verklaringen voor de avondklok
  • Mondkapje
  • Mondkap accessoires 
  • Fles Spa
  • Bak voor mijn eten
  • Bestek setje
  • 2x energie drank
  • 2x koekjes
  • Appel
  • Vloeibare Magnesium 
  • Sleutels van thuis, fiets en werk
  • Tablet
  • Draadloze oordoppen voor de tablet
  • Aansteker
  • Lippenbalsem (Niet op de foto, zat nog in de tas)

Als je alles goed bekijkt zit alles van boven af in de tassen die er na komen.

Echter wat aangepast want iedere tas is eigenlijk kant en klaar om mee te nemen op de portomonee, paspoort, sleutels en oordoppen na.

Wat een verschil zit er dan in momenten van het leven...

Zo heb je genoeg aan een kleine schouder tas en zo ga je op pad met een loodzware, bom volle rug tas....

Reactie schrijven

Commentaren: 0